Millencolin på Gröna Lund

Igår var det spelning på Gröna Lund som gällde. Jag, Louise, Kalle och Dragge tåg tjugo i fem tåget in till stan, där vi senare tog bussen till Grönan. Vi köade en pytteliten stund innan vi betalade och drog in. Inne på Grönan träffade vi Nathalie, Sara, Madeleine och Céline.

Först så satte vi oss och chillade på bänkar ett tag. Jag, Sara och Dragge käkade och Kalle matade söt fågel med strips :)

Well.. Efter ett tag drog vi till stora scenen där förbandet Neverstore spelade. Efter dom gick Millencolin på och vi gick in mot mitten av publiken. Och där blev det moshpit, fast inte för min del. Jag blev dock ofrivilligt inputtad i den några gånger, haha.

Anyways, efter spelningen så spelade vi på Kexchokladhjul och sen åkte vi hem, hihi. Var väll hemma runt elva, halv tolv skulle jag tro.

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0