Fredagskväll

Hejhej! Igår chillade jag med Louise först och sen drog vi ut och va med Emelie och Cammish ett tag. Kul och träffa dom igen faktiskt. Går ju inte i samma klass längre, tyvärr. Efter att Emelie och Cammish dragit in så cyklade jag och Louise till trappan men det va inga där så vi fortsatte färden mot Kalles hus. Chillade där i typ tio minuter innan jag cyklade och mötte Kenth vid trappan. Va ute med han ett tag och sen träffade vi hela trappangänget. Iallafall så drog Louise och Kalle hem vid halv elva, och då följde jag med Kallejed, Kenth och Honte till repan. Va där i typ en halvtimme innan jag skulle hem. Gick typ hela vägen hem och kom hem en halvtimme försent. Bra jobbat, not. Mamma fick damp men idag har hon varit snäll. Mysko mamma, ja.

Och idag har jag i princip bara suttit framför datan. Kul liv, nja. Letar efter nån som vill käka pizza med mig, men det verkar inte finnas nån :( Senare kanske jag ska träffa Jossan och Mandy, eller Louise eller nån annan :D Vi får se!

Anyways, va händer ikväll för er då? :D


Kommentarer
Postat av: laserlollo

måste du kalla dom trappangänget det låter så hemskt :(

2008-09-27 @ 12:28:29
Postat av: myparaply

hahaha, men det är ju precuis vad dom är :D

orka dra upp deras namn hahaha

2008-09-27 @ 13:15:30
URL: http://myparaply.blogg.se/
Postat av: DIN MAMMA

KALLAR DU MIG MYSKO?! nu skaru få för gammal ost

2008-09-30 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0