ZzZzZz, trött

Gick upp sju imorse för att följa med Elina till käftis. Efteråt tog vi bussen till ICA och handlade lite innan vi drog hem, la oss i sofforna och kollade på Eva & Adam - Fyra födelsedagar och ett fiasko. Länge sen man såg på Eva & Adam, haha.

Igår så mötte Elina mig vid stationen, vi gick och köpte Trocadero och godis innan vi tog bussen hem. På kvällen var vi ute ett tag med några innan vi gick in och kollade på Dh. Efter Dh gick vi hem till en av Elinas kompisar och jag pwnade Elina på Tekken, hah! När vi kom hem käkade vi mackor och sen gick vi och sov. Idag har jag ingen aning om vad vi ska göra, Elina sover för tillfället och jag ska väl snart hoppa in i duschen I guess. Åker hem med pappsen imorgon iallafall, ses då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0