Yo! MTV Raps, Banana skids, McGyver...

... Fruit of the loom, HB, bröst och butterflyer. Palla äpplen, handen på rumpan och BMX. 1990 nånting, det var back in the days.

Afasi och Filthy feat. Snook - 1990 nånting :*


Well.. Kan börja med att säga att jag får damp på mitt tangentbord eftersom mellanslagstangenten är helt borta, så det är bara en metallplatta. Sjukt drygt att skriva :@ Sen så kan jag fortsätta med att jag har varit sjuk hela veckan, grymt långtråkigt och jag erkänner att jag längtade till skolan lite. Känns jobbigt att vara hemma för att man missar så mycket.

Mitt internet slutade fungera i två dagar också, då roade jag mig med att spela Guitar Hero, göra hemmagjord isglass och kolla på Rock Star. Grym film, se den!

Och nu ska jag fortsätta med att äta sega ostbågar, lyssna på musik och underhålla folk på msn! Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0