En lördag och söndag med Dragge och lite Louise

Hejhej D:

Igår lekte jag med Dragge, vi var först hemma hos mig och kollade på High School Musical 1 och 2, käkade och datade. MYS! Letade även efter något att göra, men förgäves. Efter nån timme bestämmer vi oss för att gitta ner till centa och hyra film och köpa choklad. Dragge ringer sin bror som säger att han kan köpa choklad åt oss, vilket han också gjorde. Iallafall, när Dragges bror kommer och lämnar chokladen så skjutsar han även oss till busskuren. Typ tio meter, men iallafall! Vi bestämde också att jag skulle sleepa hos Dragge.
Vi väntade på bussen i typ en kvart, tjugo minuter och Dragge var jättejättekissnödig. Hon gjorde en Inte-kissa-på-sig-dans som jag har inspelad på min mobil! Deni!
När vi kliver av bussen på stationen så möts vi av ett folkhav av folk som skulle till Häggeby på fekke. Kände en hel del av folket så det blev en massa hej hit och dit när vi klev av bussen. Gick ner till centa med Dragge och Mt för att hyra film. Det blev Paranoid Park. Och jag varnar er, den sög! Ah, Mt lämnade mig och Dragge i centa så vi gittade upp till bussen för att åka hem till Dragge och kolla på filmen. Och det är nu jag ska berätta en sjuk sak som hände när vi klivit av bussen vid Dragge.

Here it goes:
Jag och Dragge kliver av bussen vid Gillmarkens busstation. Börjar gå på kraftleden för att komma in i Norra Västerdalen där Dragge bor. Vi får syn på en fartdåre som körde i säkert 200 km på kraftleden. Dragge trodde att det var rattfylla. Iallafall, när vi kommit in i Norra Västerdalen så kör bilen sakta bredvid oss, mysko tyckte vi. Sen brassar den på och köt bort för att tydligen vända. Sen drar dom i bilen på hellyse så att vi blir bländade och så börjar den köra i 200 km mot mig och Dragge, den lixom svängde in mot oss där vi gick i vägkanten. Jag fick en jävla chock så Dragge fick typ skrika åt mig att gå ner i diket. Bilen tvärstannar iallafall bredvid oss, och så vevar föraren ner rutan och säger "Nu får ni visst springa tjejer, nu blir ni rädda va!" och sen brassar han iväg. Och ja, det är klart som fan att vi blev rädda, jävla idiot. Grejen var att vi kände igen rösten på föraren som fan. Efter själva händelsen så asgaravde jag samtidigt som jag höll på att börja grina, antagligen för att jag var chockad. Dragge var bara arg. Vi kom in på Dragges gata och mötte Jossan och Mandy för att snacka med dom ett tag och sen gick vi in och bäddade, pratade och sen så berättade Dragge för sin bror om det som hänt, så vi tre sätter oss i hans bil och så åker vi ut för att leta efter bilen som "nästan körde på oss". Dock utan resultat. När vi kom hem kollade vi på halva Dansa med vargar med Dragges papi och åt choklad. Jag däckade i soffan för jag var astrött så vi gick och la oss vid 2 halv 3 typ.

Imorse kollade vi iallafall på filmen som vi hyrt eftersom vi inte gjorde det på kvällen. Den sög som sagt! Sen så messade Louise och ville att vi skulle gå ut och gå med henne för det var så fint väder, så det gjorde vi. Eller ah, det vart mest chill vid trappan, men det var så soligt så det gjorde inget! När det blev kallt så gick vi hem till Louise innan Dragge och jag åkte hem till oss själva. Kom hem för ett tag sen, käkade och nu sitter jag här. Och ja, det här inlägget blev långt som fan men det vare fan värt! PussN!


Kommentarer
Postat av: Meg

sv. Haha, så kan vara fallet ;)

2008-10-20 @ 10:12:19
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: My

Kunde väll tänka mig det ;D

2008-10-20 @ 17:09:04
URL: http://myparaply.blogg.se/
Postat av: Meg

Fan vad läskig btw, det där med bilen :O

2008-10-25 @ 10:35:37
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: My

Haha ja :o asläbbigt!

2008-10-26 @ 12:17:06
URL: http://myparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0