Blä.

Kom nyss hem från skolan. Köpte busskort idag så det är nice! Fick också veta av Fredrik i klassen som var på demokratidagen att dom håller på och kirrar med busspriserna! Yay, fett nice om dom skulle sänka till typ en tia igen.

Och idag så ska jag och Ida laga mat, haha. Hoppas att det blir ätbart iallafall, men att steka blodpudding kan ju inte va speciellt svårt? Anyways, ska kanske leka med lilla Jossan senare ikväll, hoppas på det för det skulle vara trevlans. Prov på fredag också, måste plugga till det :< Skoltrött är precis vad jag är, och idag så hörde jag Maja säga att man kan välja bort idrotten :o Kan man det så är jag i himlen. Thank god isåfall!

Aja, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0