En fredagskväll

Tjatja! Igår drog jag till Dragge vid sju ungefär, vi satt och snackade ett tag och åt godis innan vi började kirra oss för att göra något. Frågan var bara vad vi skulle göra. Vi var nästan lite desperata efter att få göra nått. Haha, iallafall så räddar Kallejed våran kväll då han sa att vi fick komma till honom och chilla. Yay! Så vi sprang snabbt som tusan till bussen, höll på att dö. Men det visade sig at t jag hade kollat fel i busstidtabellen och att det inte ens gick nån buss. Crap, så vi fick ta våra ben och gå! Det gick faktiskt snabbt, och vi lyssnade på pokémon så vi blev glada :) Kom hem till Kallejed typ.. nån tid. Honte var också där. Vi kollade på nån film med galna rabieshundar. Helt crazy var dom! Sen spelade vi lite Gh och sen var klockan nästan tolv så jag och Dragge skulle dra hem till mig där hennes bror skulle hämta henne. Kallejed och Honte gick med oss en bit, tror dom skulle till bussen. Iallafall, när Dragge åkt hem satt jag vid datan och käkade chirre och dirre. Gott vare! Sen gick jag ochla mig vid halv tre och vaknade för inte alls så länge sen.. Vad som händer idag får vi se, nu ska jag käka frulle. Tjohejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0