Tredje advent

Hallå där. Söndag igen och jag ska snart hoppa i säng. Ska upp tidigt imorgon och kolla på småsyrrorna när dom har luciafirande på dagis. Skulle pluggat idag, men jag kom inte hem från Calle förrän vid fyra, och då vare käk osvosv. Känns som att jag måste lova mig själv att plugga imorgon. Har väll ganska så mycket plugg kvar, och på torsdag får vi ju trots allt jullov och då ska allt vara inlämnat.

På fredag är det nog stan med Calle och Honte som gäller. Ska väll se om jag hittar julklappar till folk då, vilket även dom två ska göra.

Kan berätta lite snabbt om helgen också. I fredags så umgicks jag med Honte och Calle, vi satt bara hemma hos Honte och lyssnade på gamla låtar, spelade EA skate och sen så slaggade jag där. I lördags var det meningen att jag och sis skulle åka till stan, men vi började bråka så så blev inte fallet. Drog istället hem till Nathalie Nique (?) med Honte och Calle. Hos Nathalie var det chill, lite singstar osv. Mys. Åkte hem med 1-bussen och vid 2-tiden gick jag hem till Calle där jag och Honte skulle slagga. Vi kollade på en halv film innan alla tre låg och sov i soffan, haha. Då gick vi och la oss ordentligt, men jag vet inte vad klockan var när vi somnade.

Jaja, nu ska jag bara kolla runt lite på andra bloggar innan jag ska gå och lägga mig. Godnatt och sov gott kära läsare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0