Puh, juldagen

Ja, då var julen över, men jag är nöjd

På morgonen käkade jag och familjen grötfrukost och skinkmacka :* Sen kollade jag på Hitta Nemo, och ja, det är världens bästa film nästan. Senare firades julen hos pappsen och jag är faktiskt nöjd med mina julklappar. Efter firandet åkte jag hem till Hansson och chillade lite med han och Calle med lite Gh 4 osv. När jag och Calle skulle dra så mötte jag mina favorittvillingar ett tag, mycket trevligt. <3 Så man kan väll säga att min julafton har ägt. Puss på't!

Ah, och det jag fick i julklapp var:
- Guitar Hero 4 World Tour (dock utan trummor och mick, så det ska önskas i födelsedagspresent)
- 1700 kronor
- T-shirt från T-shirtstore
- Singstar Abba
- Sex and the city-boxen
- Presentkort på Gina Tricot 400, Carlings 200 och Kicks 150.
- Tights
- Hårspray
- Lite andra småsaker så som mascara, hotpants och showergel.


Och ja, idag blir det nog en riktig chillardag skulle jag tro. Har inte duschat eller nått än, så ah. Men om det händer nått ikväll så messa eller ring. Puss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0