Jag sitter i skolan och tittar på klockan...

... för jag vill att klockan ska bli 16:05 så att jag kan få sluta. Hade nyss generalrepetition av "Årets Julklapp" med Mandy för Michel. De gick väll inte sådär jättebra, men han gav oss ändå några råd som vi ska ha i bakhuvudet tills imorgon när den riktiga redovisningen är. Önska mig lycka till (Y)

Den här dagen har varit rätt så tung och väldig seg, fast nu när jag slutar ska jag vänta på Honte som kommer ner till skolan och möter mig så ska vi ta bussen hem till mig, hihi.
Måste plugga idag också, prov både torsdag och fredag. Suck.  På fredag firas dock Lucia i skolan, mys.
Mjaja, nu närmar sig klockan fem över och jag ska ta och lämna och hämta lite grejer i skåpet innan vi slutar. Men jag antar att jag uppdaterar bloggen ikväll med min önskelista som jag sa igår. Hare bra, tjohejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0