Jag säger bara okicookie

När jag vaknade imorse ville jag verkligen inte gå upp, för jag visste att jag hade en låång dag framför mig. Men sedär, den blev inte så lång minsann. Eller jo, men den kändes kort. Innan lunch hade jag och Mandy prov och sen gjorde vi klart "Julskyltning i Stockholm" och kollade på skol-sm i innebandy. Tyvärr gick det inge bra för våra grabbar mot det blåa laget, GUC eller nått hette dom. Sen var det lunch och på matsedeln stod.. *DUMDUMDUMDUM* .. JULBORD! Jag var i himmelen. Åt rätt så mycket innan vi gittade på rast. Mt och jag sjöng på Death cab och dansade lite. Efter lunchrasten började jag kötta turismuppgifter och se där, alla klara utom en som är hemma hos pappa. Mandy var busig och gick hem, fniss.
När jag köttat i typ tre timmar kom min sis och mötte mig så gick vi till centa. Där träffade vi Mt, Jemina och Linnéa som skulle äta sushi. Mt var sugen på nått så vi köpte kakor och troca (för mina pengar, grr) och så drog vi till cafét i skolan för att goffa och kolla på när Jemz och Linnéa åt sushi. Efter ett tag ropar hon i cafét  "Är ni hungriga?" Vi kollade mot cafét och där står hon med värsta mackorna. Hon ville ge oss dom, GRATIS. Vi rushade dit och jag fick en baguette. Åt upp hela nästan och mådde illa.

Nu är jag hemma och ska snart kirra mig lite och sen käka och sen dra till Hansson hihi. Får se vad vi hittar på. Och kom ihåg, ingen kan säga okicookie som Greven. Så, okicookie. Puss.



Ah, internet dog innan jag hann publicera det där så, ah. Nu har jag precis kommit hem från Hansson. Vi spelade lite Left 4 dead, lyssnade på musik, mös osv. Nu ska jag käka en mandarin och kanske sova tidigt idag? Nja, vi får se. Puss igen.
 



Dagens pic är okicookie. Jag när jag köttade plugg. *Fniss*

Kommentarer
Postat av: asså!

asså! sluta! sno! mitt! ord! okej att du snor det men säg inte att ingen kan säga det som dig din! tjuv!

2008-12-19 @ 16:50:09
Postat av: My

Det! Va! Inte! Jag! Som! Sa! Att! Ingen! Kan! Säga! Det! Som! Greven! Det! Va! Mt! Juste

2008-12-20 @ 17:16:54
URL: http://myparaply.blogg.se/
Postat av: men!

MEN! det var du som skrev det ellerhur"! sluta! skyll! ifrån! dig! zicke!

2008-12-20 @ 18:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0