Ett tidsfördriv att dö för

SEX/KÄRLEK
1. Är du singel nu? Nej :)
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Har inte haft nått seriöst förutom nu, så.. Jag vet inte riktigt.
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Ja.
4. När hade du sex senast? Hah
5. Har du kört oskyddat nån gång? Nej
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej verkligen inte
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Ja
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nej, även om vissa kanske tror det
10. Haft sex på fyllan? Nope
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Mja, ja det har jag väll
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? JA!
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Haha nej
14. Somnat gråtande pga kärleken? Nja, till viss del
15. Varit på en blind date? HAhah nej
16. Varit otrogen?
17. Ångrade du dig? -
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 3 veckor imorgon, hah 
19. Har du någonsin varit kär? JA!
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Öh, nej jag tror inte det.

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? Ja
2. Är du ofta med dina vänner? Ahrå
3. Vad brukar ni hitta på? Chilla före mesta
4. Bästa minnet med nån vän? Smögen med Louise eller alla år med Jossan och Mandy
5. Säg namnet på en riktigt bra vän? Begonia/Dragge/Blomman :D
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Japp
7. Har du hatat din bästa vän? Intehatat kanske, men ogillat.
8. Litar du på din bästa vän? Ja.
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Ah
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? En del gånger, ja
12. Vart bor din bästa vän? Bålsta, Gävle
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Det händer väll tyvärr.
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? Ah
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Jag vene
16. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej, haha
17. Vilken kompis var du senast med? Hansson och Kalle
18. Har du många kompisar i din klass? Ja det tycker jag
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Robbin, Maritza, Mandy
20. En vän som du känt sen du var liten? Meg

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? Hansson
2. Sov med dig i samma säng? Hansson
3. Du delade ett riktigt skratt med? Dragge, fyfan. Jag fick ont i magen och ramlade nästan av stolen
4. Du gick på bio med? Elina tror jag
6. Du gick på stan med? Hansson och Kalle
7. Delade en pizza med dig? Jag delar inte pizzor
8. Du ringde? Louise
9. Skickade ett sms till dig? Dragge
10. Du kramade? Hansson
11. Gjorde dig lite besviken? Vet inte riktigt
12. Gjorde dig mycket besviken? Vet inte där heller
13. Du skrev med på msn? Unner
14. Du snackade skit om? Ingen aning
15. Du åkte bil med? Paps
16. Gav dig en komplimang? ... Hansson. Eller? Haha jag vet inte.
17. Du kollade på film med? Kollar typ aldrig på film
18. Du åt med på resturang? Kalle och Honte. Kungshallen.
19. Betalade något åt dig? Mamma? Eller? Äsch, sprolla
20. Grät inför dig? Min sis


BOENDE

1. Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
2. Om inte vem bor du mest hos? Mamma
3. Har du eget rum? Ja
4. Egen dator? Ah
5. Egen tv? Yes
6. DVD? M-hm
7. Boxer? Nej
8. Internet? Ja
9. Vilka färger går i ditt rum? Mörklila och grått
10. Har du stor golvyta? Ja, rätt så
11. Får man plats att sova fler än en i din säng? Haha, om man ligger rakt, typ.
12. Är köket stort? Nej
13. Ismaskin? Nej
14. Micro? MMMM ja :D
15. Glass i frysen just nu? Nej :(
16. Fler än ett badrum? Ne
17. Badkar eller dusch? Badkar
18. Tvättstuga? Nej, tvättmaskinen är på toan!
19. Balkong? YES
20. Bra grannar? Vill jag inte påstå, hahaha

DIVERSE
1. Favoritfärg? Hatar den frågan. Vem fan bryr sig.
2. Mobiltelefon? K610i. Två år tillsammans på julafton <3
3. Skola och program? BCJF, Handel
4. Oskuld? Ja
5. Senaste filmen du såg? The mist typ
6. Senaste låten du lyssnade på? Shiver - Coldplay
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? "Det är väll my?<3"
8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? 52:57:05
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? Ingen aning
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? på 19162
11. Vad åt du till middag igår? Biffteki med potatis och tzatsiki
12. Har du duschat idag? Ja
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? "Men vi är sams"
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? "Titta på mig när jag pratar med dig"
15. Har du skolkat någongång? Never ever. Men jo
16. Är du en svartsjuk person? Lite kanske..


Kommentarer
Postat av: Meg

HAHA "jag delar inte pizzor"

jävla diva ;););)

2008-12-14 @ 10:59:42
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: Jessica

DU DELADE EN PIZZA MED MIG I TYP SEPTEMBER?!??! bajshål.

2008-12-14 @ 14:40:33
URL: http://qes.blogg.se/
Postat av: Jessica

var tvungen att skriva:

IIIIIIISKALLT OCH MENLÖST... PLASTEN GÖR DIG VACKER..



HAHAHAHA

2008-12-14 @ 14:49:04
URL: http://qes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0