Du är så, yeah yeah wow wow

Yo. Sitter vid mitt skrivbord och chillar med gamla 90-talshits. Lyssnar just nu på Martin - Du är så, yeah yeah wow .
Är förövrigt på riktigt bra humör idag. Har varit glad mest hela dagen och skrattat mycket och ofta. Så det ska va, vetni. Gjorde nyss en "Bra skit-lista" på bdb, så jag slänger även upp den här, för ja, det är klart att ni vill veta mina saker som är bra. Enjoy!

Bra skit.

- Sovmorgon
- Hontey
- Mmmbop
- Du tror du är kingen men utan k är du ingen
- Mysiga tröjan
- Mandariner
- Snart jullov
- Majs
- Mössan

Haha, ja det var det. Nu ska jag sleva in en bild på mig med världens skönaste tröja (som jag får låna ett tag :D) och sen plugga eller nått. Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0