Chill lördagskväll

Igår så började kvällen med att jag tog bussen till stationen för att möta Mt, Kim och Kevin. När jag mött dom gick vi ner till centa och köpte godis, sen chillade vi ett tag medans vi väntade på Mikael, som vi skulle hem till. Medans vi väntade träffade jag även på Sofia och Mathilda som var på besök i Bålsta. Dom skulle också till Micke, trevlans värre! När vi varit hos Micke ett tag så ville han att vi skulle gå ut, så alla gick ut. Jag och Mt gick mot Statiol för han skulle möta Linda och Steffi och jag skulle möta Hansson och Calle. Jag, Hansson och Calle tog iallafall bussen hem till Hansson där vi först käkade och sen spelade EA Skate. Det är askul, vill ha :( Efter ett tag somnade jag, och då tror jag att Calle och Hansson spelade zombiespel eller kanske det var Indiana Jones, vet inte riktigt. Hur som helst så väckte Hansson mig när Calle skulle gå hem. Vi sa hejdå och godnatt till Calle och sen gick vi och borstade tänderna och så somnade vi bums. Haha.

Ah, och idag är det söndag och Andra advent. Ingen snö dock, fast den har två veckor på sig att komma nu. För visst vill vi ha snö på julafton? :D Haha, ja det är klart att vi vill! Iallafall, idag har jag bara chillat low, för det är ju trots allt söndag. Va med Hansson på förmiddagen, och sen hämtade Andreas upp mig vid Pia, så åkte vi hem, käkade pizza och jag kollade på Oth för första gången på typ.. en månad. Det är så tråkigt nu för tiden.

Och nu sitter jag här och bloggar och antar att internet kommer dö snart, och då ska jag ta upp gitarren och fortsätta spela Gh igen. Men ha en fortsatt trevlig söndag och en bra måndagsstart så hörs vi antagligen efter skolan imorgon. Ciao! ;D




Jag älskar dig, syster <3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det var trevligt att träffa dig med, pinglan! :D

Snö vill vi verkligen ha, nu tack ;Q

2008-12-08 @ 21:42:01
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: idaslida

awi, älskar dig också! <3

2008-12-11 @ 17:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0