Bästa fredagen på länge

Hade en jättebra fredag. Jag, Louise, Hansson och Kalle hade parmiddag hemma hos mig. Först så käkade vi, det va kycklig och potatiskroketter med beasås, mumma! Efter käket spelade vi lite Gh och dansade osv. Även om det mest var Lollo som stod för dansen ;) Vi var iallafall ensamma hemma hos mig för mamma och Andreas var hos ett par kompisar och kom inte hem förrän fyra nånting på morgonen. Skönt! Hansson och Lollo slaggade hos mig, och jag och Hansson somnade vid tre, och när Ida och Lollo somnade är det ingen som vet, haha. Slänger iallafall upp lite bilder från kvällen nu, ni får hare bra. Puss!

    

1. Pusskalas, Kalle och Louise
2. Jag och min käre vän Louise, snyggt värre!
3. Alla var glada, för det var party!
4. Pusskalas, Jag och Honte.
5. Louise (lite fnissig tror jag allt) och Kalle som slevar snygg min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0