Helgen osv

Snart kommer Mandy hit för att kolla på film med mig. Det ska bli mys såhär sista dagen på sommarlovet. Jag tror att vi ska kolla på Pearl Harbour, men jag är inte säker. Vi kanske hittar nån annan :>

Tänkte berätta lite om helgen, då den var trevlans. I fredags umgicks jag med Dragge och på kvällen satt vi vid trappan ett tag. Sen gick vi hem till Dragge, käkade paj och sen kom pappa och mötte mig och jag drog hem.
I lördags var det Draget som gällde. Jag, Jossan och Mandy gick dit och såg Mt's band spela. Sen satt vi utanför och chillade ett tag innan Jossan och Mandy drog med Filip och Marcus. Då gick jag runt lite med Dragge och Cammish och lite annat folk osv. Det slutade iallafall med att vi hamnade hemma hos Robin där det var ferre typ :> Det var faktiskt roligt, och jag kom hem vid 3 ungefär.

Och igår så var jag i Kista och kirrade nya jeans, vilket behövdes. Det blev ett par gråa stuprör från Gina Tricot iallafall :)

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0