Hej :'D

Då var det dags igen, skapandet av en ny blogg. Vi får se vart det leder den här gången, höhö.

Idag vaknade jag iallafall upp hos Jossan och Mandy vid 2 :> Fast vi var fortfarande trötta så vi slaggade en timme till, det behövdes kan jag säga. Sen kom jag hem vid 5 ungefär, då käkade jag middag och sen var mormor och morfar här och käkade tårta för att mamma fyllt år. Annars så har jag i princip bara suttit framför datorn idag, vilket börjar märkas nu med tanke på huvudvärken jag börjar få. *Geek*

Och jag har testat världens coolaste mascara. Loréal double extension beuty tubes tror jag den heter :> Anyways, på reklamen säger dom att den ska gå att få bort med endast varmvatten eftersom det blir som små "tuber" av mascaran som går att dra bort. Yeah right, tänkte jag när jag såg reklamen. Men det funkade faktiskt, ascoolt ju.

Nu ska jag länka till min bilddagbok också för er som bryr er om den :>
http://myparaply.bilddagboken.se/

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0