Sweetest girl


Hej vänner. Ligger nerbäddad i sängen och lyssnar på Stay med Rihanna. Den låten är så fruktansvärt bra, och jag nästan älskar att den inte finns på Spotify för man kan liksom inte tjata ut den då. Har faktiskt haft en riktig gulddag idag. Varit ledig, hämtat lillesyster från dagis och kollat derbyt samt ätit pizza med pappa och Ida. Är alltid så himla kul att träffa småsyskonen, ja alltså dom som jag har på min pappas sida. Haha kul att träffa Ida med självklart men henne bor jag ju med så. Dom blir alltid alltid så himla glada när man kommer. Så himla fina, mina älsklingstjejer.

Hur som, ska berätta en hemsk sak jag råkade göra idag. Jag och Gina var ute och sparkade lite fotboll på tomten, hon satt på gungställningen och ropade "skjut ditt hårdaste på mål!" så jag skjöt. Och helt plötsligt fick Gina bollen rakt i ansiktet!!! Hon hade alltså på den korta tiden hoppat av gungan och ställt sig i målet. Jag mådde så dåligt. Hon bara stod där, helt stilla med händerna för sitt lilla ansikte. Jag sprang fram i panik och tog bort händerna. Hon grät. Mitt storasysterhjärta gick sönder. Förlåt förlåt förlåt sa jag, tusen gånger. Hon var nog mest rädd. Sen spelade vi inte fotboll nåt mer, vi gick in och åt kakor istället! 

♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

bor du inte med din pojkvän? :)

2013-06-16 @ 13:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0