i'm gonna pop some tags only got twenty dollars in my pocket



Såhär ser mina "svarta" jeans ut nu. Dvs dom ska vara svarta vilket dom verkligen inte är. Nu är jag iofs bilden svartvit men ni ser ju att dom är gråa. Jämför med täcket bakom tex haha! Så imorgon är det jag som förhoppningsvis tar med mig Ida och åker in till stan och köper nya. Önskar att Dr Denim höll mer än en tvätt men what to do. Världens skönaste brallor iallafall, och att de faktiskt uppfyller mitt krav på att byxor måste vara snortighta nere vid fötterna är ju ett stort plus. Tur att dom bara kostar 400 spänn också, för min plånka ekar trots löning igår... #onlygottwentydollarsinmypocket

Kommentarer
Postat av: wikman

hallåååå det är ju inte helt igendraget!

Svar: ärejuuuuuuuu

2013-02-26 @ 16:49:09
Postat av: my

Äre juuuu!!!! Kolla själv! Dragkedjanr igen men fliken har vikt ut siiiig

2013-02-26 @ 18:00:48
Postat av: lorenzo von matterhorn

Du tror du är en Thrift Shopper.

2013-02-26 @ 20:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0