HEJ FINA NI

 
SORRY för keffaste uppdateringen. Jobbar jättemycket på Lindex nu vilket självklart är superkul, men när jag väl kommer hem är jag helt död och att starta datorn är väl inte prio ett då. Har jobbat typ 9 dagar i sträck nu. Men som sagt, tur att jag jobbar med något jag älskar! På torsdag är jag iallafall ledig och då ska jag försöka slänga upp ett par inlägg här tänkte jag. 

Just nu kollar jag på Svenska Hollywoodfruar och det är ju så sjukt rogivande. Gunilla alltså... Behöver jag säga något mer? Och imorgon MÅSTE jag sitta bänkad vid tv:n klockan 21 för då börjar äntligen mitt älskade Grey's igen. How ever, NU ska jag fortsätta vila ögonen på tv:n. Puss och kraaaaaaaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0