Svart, vitt och allt däremellan

JACKA / LINDEX 399 KR, BÄLTE / LINDEX 50 KR

När skattepengarna ä n t l i g e n trillade in på mitt konto, köpte jag dessa två på jobbet. Jackan är helt jäkla underbar och det var på tiden att jag köpte den då den varit undanhängd i mitt namn sen den landade i butik, haha. Skärpet var en slatt (sista kvar, därav priset) och eftersom mitt gamla skärp gått i två delar så passade ju detta både mig och min plånka hur bra som helst!

Har förövrigt blivit inbjuden på VIP-frukost på Lindex (dock inte Bålsta-butiken) den 6 september. Någon som vill hänka? Louise? Becko? Emelie?

Kommentarer
Postat av: pussempa

en torsdag:(((((((

Svar: åhh prutt:(

2012-08-28 @ 17:29:08
URL: http://emelieahlborg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0