Studenten 1 juni 2011 - Bästa dagen


För fyra dagar sen tog jag studenten. Det går inte riktigt att beskriva känslan man hade i kroppen när vi stod innanför skolans portar, taggade till tusen och sjungandes på "Sjung om studentens lyckliga dar...". När rektorn sedan viftade med handen att det var dags att springa ut, då hängde jag inte riktigt med. Men jag drog tag i Becko och så sprang vi ut, lyckligast på hela jorden. Och flaket, så underbart. Alla var så himla glada och ja, det var helt enkelt underbart. Min och Kims mottagning, den var väldigt fin den också. Sen att Rilles var varmt som en bastu och inte särskilt kul heller, det bryr jag mig inte om. Dagen var så himla bra ändå. Skulle lätt kunna ta studenten igen!



Kommentarer
Postat av: DIN SYSTER KANSKE

Snällt att man fick vara med på ett hörn!

2011-06-05 @ 16:59:45
URL: http://newestobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0