Sometimes an on-off switch would sure come in handy



Är hemma, sitter bredvis syrran i soffan. Lyssnar på Rocky Votolato – Suicide Medicine och börjar känna mig trött. Ska nog gå och lägga mig när Micke hämtar Ida, för då blir jag all alone. Mamma och Budde är hos ett par vänner. Trodde inte jag skulle klara av att vara hemma en fredag, haha. Var så sjukt rastlös innan, men nu är det faktiskt lugnt. Nåväl, imorgon ska jag till stan med Becko, Pussempa och Louise. Dvs om tågen går och allt sånt där. Jag håller tummarna! Börjar även vänja mig vid mitt blonda hår nu också, känns skönt haha. Aja nu babblar jag bara strunt så vi hörs väl imorgon eller nåt. Puzz och kram.

Kommentarer
Postat av: matilda

ÅH vad söt du e! :)

2011-02-13 @ 13:06:40
URL: http://matildaahs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0