Nästa: Bålsta, slutstation

Tja tja! Nyss hemkommen från jobbet och som vanligt gick det inga bussar med destination Kalmarsand så det fick bli till att knata. När jag kommit typ till Fånäs blir jag dock glatt överraskad av Nathalie och Snea som var ute på biltur. Självklart fick jag skjuts den sista biten = lite mindre svettattack. 

Ni skall bara veta hur onice det var att sitta i kassan idag, det var 150 grader säkert och svetten rann fan överallt. På ryggen, i facet, överallt. Fräsch brud, inte sant? Well, nu ska jag ta och packa en väska och bege mig iväg. Destination? Sebby Gaga. Det blir nog finfint. Förresten gillar jag ordet destination. Över och ut, slut!

Ah juste, glömde säga att några bilder från några randomtillfällen kommer på ingång här:

Rockar fett!!!
Lek inte söt okej?!? Du e redan!
Mest till Lollo, Melissa va sötast på hela jorden. Man ville klappa på henne som en katt. Mjau mjau!
Drar en XD ba!!!

Kommentarer
Postat av: seby

vilken jävla bild på mig mysan.

min xd bild på dig är legenDARY!

2010-07-13 @ 23:54:26
Postat av: Meg

HAHAHA SISTA <333

2010-07-14 @ 11:28:23
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0