Hemma från P&L 2010

Hej på er. Har ni haft en bra vecka? Det har jag iallafall, till och från. Var ju sjuk på måndagen då vi åkte och det höll i sig några dagar även under P&L så jag var inte så tagg dom fyra första dagarna typ? Har iallafall aldrig snytit ut så mycket snor någonsin i mitt liv som jag gjort under den här veckan... Alltså det var helt jävla groteskt mycket! Tog liksom aldrig slut. Kan glädja mig åt att vi hade fint väder alla dagar utom en då det ösregnade. Det var nice med solen men den tog fan kål på en ibland också. Vi byggde en liten skuggplats i campet där vi satt och häckade under dom mest gassande timmarna. NU ska jag kirra med alla bilder och sen får ni se dom i ett eget inlägg? Låter fint. Hörs snarre då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0