Har glömt att visa er


Detta underbara nagellack som jag haffade på ICA för några dagar sedan! Detta är nog det första nagellack jag köpt själv som inte är av märket Depend, och tacka fan för det! Här kommer lite för- och nackdelar med att använda Depend:

+ Det är billigt
+ Det finns många fina färger
+ Det är bra att ge bort som nödpresent, haha
- Det har världens sämsta kvalité, skavs av snabbt!
- Det är pyttesmå flaskor, vilket skulle kunna vara ett plus...
- Men det klibbar och blir tjockt nästan direkt = går inte att använda igen
- Sämst borste vilket gör att man minst måste måla 3 lager för att få den rätta nyansen.

Hm, är det bara jag eller ska jag aldrig mer lägga pengar på skit? Isadora rockar!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey! Depend är gay om man inte har tekniken! ÖVA! och förvara ALLA lack mörkt. =D



annars kan man ju alltid komma hit och få snyggast naglar billigt. (ja jag vet jag sålde mig själv och skröt samtidigt)

2010-07-29 @ 01:24:49
Postat av: fjortismickes storasyster sandra

jag glömde presentera mig också. bra grej

2010-07-29 @ 01:25:28
URL: http://xea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0