Filthäng på Gröna Dalen

Det är mitt i natten, nästan morgon här i Sverige när jag skriver detta inlägg. I mitt rum surrar en fluga runt och jag vet att snart när jag ligger i min säng och ska sluta mina ögon och försöka sova så kommer den där flugan att irritera mig. Men just nu är det ett litet problem eftersom jag ännu inte lagt mig.

Ikväll har jag umgåtts med Jossan, vilket var hundra år sedan. Vi satt på en mysig filt på Gröna Dalen och pratade om allt mellan himmel och jord. Det var härligt. Nu har jag nästan precis landat hemma efter en lagom svettig cykeltur med ena handen på styret och andra med telefonen i högsta hugg med Sebbe på linjen. Man vill ju inte cykla hem genom Bålsta i mörkret mitt i natten, nej nej. Det är för läskigt. Sen är jag väldigt feg och rädd också, men det är en annan femma. Imorgon väntas jobb mellan 11:00 och 15:00 så det är nog dags att hoppa ur kläderna och krypa under täcket.


Lille Jossan med fabbiströjan. Vi gick jämt runt i dom där jävla tröjorna från H&M Herr. Så jävla fula och skabbiga. Men nu är det faktiskt 2010 och jag sitter här med min nya Pippi-tröja jag fick av mamma idag!

OBS! Ser ni att jag skrev nya? Japp, jag har fått en blå med vita ränder. OBS!

Nä, ni. Tror det är dags att sluta ögonen och förhoppningsvis slippa somna till flugsurr. Godnatt på er, nattugglor.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahahaha fy helvete va snygg jag va...varför ego posade jag när jag såg ut sådär!

2010-07-17 @ 11:48:37
URL: http://josefinehallgrenholmqvist.blogg.se/
Postat av: emelie

Lite chockad men okej! hahahaha.O

2010-07-17 @ 20:08:48
URL: http://pussempa.blogg.se/
Postat av: emelie

Nähe vem var det då? svårt at tro på det haha!!



Okej fan va bra:D.. eftersom jag är på landet har jag ju inte världens utbud men jag gillar båda första bilderna på mig från inlägget --!Nya mål i siktet!!

..Tror jag gillar den första bäst men vem vet hur den ser ut som stor bild.. Du kan väl testa dig fram och se hur det ser ut? kanske man kan göra nått med båda? jag har ingen anning.. det vet nog du bäst... Men ta iaf någon av dom bilderna och fixa det så fort du har tid. Litar på att du kirrar det bra.. kul med lite suprice om jag loggar in och bilden e där haah nu kommer jag gå runt i skräck1 haha nej då! kommer bli ASSBRA!



Saknar dig också bebe.. FAN kommer inte hem på evighter....PUSSPUSSPUSS

2010-07-17 @ 22:53:06
URL: http://pussempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0