FF FF FF!

Hej på er trogna läsare (än är ni inte 0...). De senaste dagarna har jag i princip bott hemma hos Sebbe då han har FF! Så himla coolt. Jag har hängt med min syrra, hennes pojkvän, med Sebbe såklart men även med Mathilda som varit hemma i Häggeby på besök under helgen. Det har varit mycket nice och idag när vi skjutsade hem henne till Stockholm igen, så tog vi oss en sallad från en flashig pizzeria runt hörnet. Gott. 

Sen var det de där P&L-bilderna ja, de finns på min syrras dator men hon sitter ju fast vid den 24/7 så det är lite svårt att få tag på dom. Min dator är som ni kanske vet fortfarande trasig och min kamera är full med sand och går inte att starta. Inte min systemis som tur är... Då hade jag D Ö T T! Aja, bilderna kommer när dom kommer, jag är fett svettig. Över och ut, slut! ♥

Glad_tjej92 hemma hos Sara på studentmottagning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0