Julklappsshopping och julbord

Fin bild jag hittade i mobilen nyss, från hänget på Rilles i fredags

Idag har jag varit i Kista med pappa och Ida. Köpte lite julklappar till oss själva, från farmor dock. Det satt fint det där, att få välja julklappar själv. Men bara från farmor, lite spänning vill man ju ha kvar såklart. Sen åt vi kebab innan vi köpte julklapp till småglinen också. Justja, köpte en superfunky tröja + ett nagellack till mig själv också! För ett presentkort, har inte råd att lägga pengar på mig själv just nu haha! Köpte även två grejer till världens bästa Latte också, men det är en HEMLIS. Efter Kista bar det av mot skogen direkt! Skulle på julbord hos Jossan som jag inte träffat på hundra år. Vi var lite tjejer som åt och åt och åt och... åt. Mysigt var det, och gott.

NU ska jag tvätta av mig sminket och hoppa ner i sängen framför ett avsnitt Greveholm, godnatt och sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0