DAY 07 - YOUR BEST FRIEND/FRIENDS

Då har vi kommit till dag 7 och det är nu jag ska berätta om mina bästa vänner, så här har ni en liten presentation om var och en. Viola!


Emelie aka Pussempa
Här har vi Emelie! Hon är en galen (som ni ser) tjej på 18 jordsnurr som älskar mode och design. Hon sista året på frisörlinjen och jag har själv låtit henne klippa mitt hår och jag säger bara det: hon vet vad hon gör! När Pussempa inte går i skolan hänger hon med oss rocktjejer eller så gosar hon med hunden Sune. Förövrigt så är Emelie en toppenvän som alltid finns och stöttar en när man så väl behöver det, samt att hon är den bästa personal shopper du kan finna! En gemensam sak som både Pussempa och jag älskar: Mysteriet på Greveholm samt Judith och Judith. Haha love på dig Pussempa!!!

Louise aka Jutta
Här mina vänner har vi Louise. Hon är också en ganska crazzy tjej på 18 vårar som gillar när det är liv i luckan! Hon går sista året på samhäll och hon är väldigt bra att ha när man behöver hjälp med plugg. Hon är en riktig idéspruta. Det var tillsammans med den här coola rocktjejen som jag skaffade min första msn. Eller ja, vi skaffade våra första msner: Little_lower och colan_999. Sveriges coolaste brudar? Det var även med henne som jag besökte Smögen med första gången. Vi fiskade krabbor, var kraxiga och bussiga och hade ut- och invända OKEJ-svettband. Minnena är många och tokiga. Jag lärde mig t.ex. min pappas mobilnummer utantill för att jag ringde honom från fritids nästan varje dag för att jag skulle följa med Louise hem. Deni! Haha love på dig också vovvis! 

Begonia aka Blomman
Och sist (och faktiskt minst hihi) så har vi Becko. Hon är en hemlighetsfull blomma på 17 snart 18 år som gillar att jobba på hemliga jobb som ingen vet vad det är för något. Därför är hon så hemlighetsfull. När jag gick i sjuan tillsammans med Louise och Emelie, hoppade Becko upp en klass från sexan till oss sjuor, eftersom att hennes klass var keff. Det var början på vår vänskap. Haha och det var tillsammans med Becko som jag blev bänkad på i princip alla innebandymatcher eftersom att vi tillhörde tredje kedjan och det var alltid den som fick sitta när man "toppade" laget. Eller så var vi helt enkelt bara dåliga? Men nej, det vill jag faktiskt inte påstå. Becko jobbar som Polare och precis som hennes titel så är hon en riktigt bra vän. Love på dig också Dragge, Becko eller Blomman!

Kommentarer
Postat av: Begonia

hahaha wooow mysanpysan! Världens sötaste tjej verkligen, haha. Mina tårar rinner för att jag har skrattat så mycket! vi är och förblir de som blev bänkade <3333 love those times and you!!!

2010-12-03 @ 21:56:46
URL: http://begonias.blogg.se/
Postat av: emellie

hurm mår du judith? - Hej på errrr!!! LOVEYOU SÖT MY hahahahhahaahahhahahahahhahahahah<333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2010-12-05 @ 19:15:24
URL: http://pussempa,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0