Update: Plugget

Godmorgon kära läsare. Just nu sitter jag vid datorn i skolan och jobbar med ett affärsdokument, vilket är hur svårt som helst, fattar inte ett skit. Det är administration som står på schemat, och efter den här lektionen vankas en halv lektion i samhällskunskap innan det är dags för lunch! (Lunch och lunch, risgrynsgröt är det som serveras idag...) Hur som helst så har jag en hel del plugg att göra klart nu, så ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi efter plugget! ♥


Bild från förra veckan, jag och Micha med pennorna i högsta hugg!
Det var plugg till prov i just administration som gällde. Och hur det gick,
får jag förhoppningsvis veta idag... Läskigt!

Kommentarer
Postat av: Micha

Omg, ser skit sur ut, sudda bort mig!

2009-09-19 @ 12:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0