Trött_tjej92

Sprang ju som sagt skoljoggen idag och redan efter några minuter var jag och Louise så trötta att vi bestämde oss för att gå lite. Vi hade även håll, vilket inte gjorde saken bättre direkt, men efter ett tag kramade vi tummarna, andades ut och började jogga igen. Vi tog oss runt hela rundan på 3,3 km utan att komma sist iallafall, vilket är bra... Eller?

Efter skolan hängde jag med massa guzzar på Finkan och senare på Café Valhall. Vi satt mest bara och snackade, och kom fram till att vi skulle dra och käka pizza, vilket vi också gjorde! Efter pizzan var det Idol som gällde för mig och Louise, sen hem till Begonia för att än en gång kolla på Män som hatar kvinnor. Tog sista bussen hem för ett tag sen och nu sitter jag här och lyssnar på musik och ska slagga direkt när jag publicerat detta inlägg, sjukt trött! Så jag säger godnatt och sov gott här. ♥


Min klocka är förresten äckligt snygg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men oj så jobbigt, tre km hahaha

2009-09-24 @ 17:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0