Tema: Electro

Igår var det som sagt dags för electropartyt. Festen var lite halvdöd fram till halv elva då alla som suttit på tiobussen anlände. Och jag kan lova er, den bussen måste varit proppfull för lokalen fylldes snabbt och blev till en liten bastu. Folk sprang ut titt som tätt för att ta luft, haha. Jävligt lyckad kväll annars, hade jättekul trots lite trubbel.


Innan folket anlände chillade jag, Louise, Begonia, Kalle och Meg i lokalen,
då vi passade på att fota våra outfits medans vi fortfarande var snygga och osvettiga, haha! För svettiga, det kan jag lova er att vi blev av att dansa i den pyttelilla lokalen med så mycket folk.




Susannah, Funkymandy, Louise, Begonia och jag taggar innan resten av folket dök upp! Puss på den här kvällen, trots allt!


Btw! Båda bilderna tagna av Meg


Kommentarer
Postat av: bvllll

Hur my? Hur i hela fridens namn kan jag, teo och joakim inte vara med på bild? vi var gårdagens electro!!!!!!!!!!!!!



:( :( :(

2009-09-13 @ 22:50:59
Postat av: my

hej viktor! kolla i megs blogg, där finns ni med :D



http://megs.blogg.se

2009-09-14 @ 12:31:16
Postat av: vikrtor

ville ju vara i din :(

2009-09-14 @ 17:38:46
Postat av: jessica

minns att jag och cammish chillade med er! kom före meg :@

2009-09-17 @ 15:27:29
URL: http://qes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0