Och jag svär att jag aldrig sett stjärnorna tydligare ovanför

Åh, vad Håkan var bra! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag kan säga er att håret på mina armar reste sig under många tillfällen under kvällen. När Håkan kom in på scenen och drog igång Tro och tvivel, då var jag lycklig. Stod mellan Louise och Megz0r och vi sjöng allt vad vi hade. Det var så mycket folk också, verkligen. Och  när En midsommarnattsdröm kom, då var det röj! Slängde mig fram och bak och visste inte riktigt vad jag gjorde, det var så bra. Jag skrek så jag blev hes, underbart. När han sedan avslutade med Nu kan du få mig så lätt, då var jag nöjd efter en två timmar lång, men jävligt bra konsert. Tack!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Fick också gåshud ett antal gånger. :D Fast drog rätt tidigt haha.

2009-09-05 @ 20:34:37
URL: http://seraphine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håkan är guuld.

2009-09-08 @ 21:40:39
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0