Snart är det fredagsmyyyys

Hej bloggis! Igår så fyllde ju som sagt Kalle 18 år, och det firades med ett litet tårtkalas hemma hos Louise efter skolan. Jag, Begonia och Louise hade samlats hos Louise för att baka och pyssla lite till Kalle. Det blev ett fint födelsedagskort som han fick. Vi hade lite bråttom för Kalle skulle när som helst dyka upp, och på slutet blev det väldigt stressigt med undanplockining av pysselgrejer, dukning, gräddvispning osv! Köket var ett enda stort kaos... Men när Kalle dök upp var allt färdigt och vi stod på rad och så fort han kom in genom dörren tog vi i från tårna och sjöng Ja må han leva för fulla muggar. Kalle blev jätteglad, och det är ju bra.

Lite senare på kvällen begav vi oss till Viña Del Mar. Kalle med vänner skulle ta varsinn öl, och jag och Louise följde med som sällskap. Det var mysigt att sitta där och bara prata lite skit ett tag. Vid 11-tiden drog Louise och Kalle hem, och jag följde med Wikman, Finne och Jonas för att möta Fredrik. Det slutade med att jag, Fredrik och Wikman satt på en bänk och pratade om allt mellan himmel och jord, haha! Hur som helst en väldigt trevlig kväll.


Här är Kalle med sitt fina födelsedagskort som vi pysslat ihop till honom!


Lägg märke till det fina kortet, inte Kalle hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0