Man ska vara seriös!

Känner att det är dags för ett seriöst inlägg nu, haha. Eller vad säger ni?

Hej bloggen. Igår var jag och Louise som sagt i tidigare inlägg hemma hos Fredrik på lite party. Vi skulle egentligen dragit vidare till Amanda efter ett tag, men vi bestämde oss för att stanna hos Fredrik för att vi hade så grymt kul. Vi dansade som aldrig förr, och det var inte bara jag och Louise som röjde, även MissJuhan och Fredriks syrra dansade med oss.

Efter en hel del ninjasparkar, breakdancing och händer i luften så blev vi trötta, och då gick Louise hem. Jag stannade dock kvar med Fredrik, Johan, Wikman, Finne och Lahti. Vi blev hungriga, så jag ställde mig och kokade nudlar i en jättekastrull, och dom blev supergoda. Fick till och med beröm för dom, haha. Hur som helst så somnade vi alla runt 6, halv 7-tiden imorse, och vid 11 ringde mamma och väckte mig så det var bara att ta sig hemåt. Ska nämligen på bio idag - Flickan som lekte med elden. Det blir nice!

Hur som helst, tack till alla igår som gjorde min kväll så himla rolig och bra! Ni är guld värda, puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0