En liten fisk

God eftermiddag! Kom precis hem från skolan och har just slängt i mig en macka, och nu sitter jag här vid köksbordet och stirrar på vårt akvarium. Vi har bara en liten liten fisk kvar nu eftersom alla andra dött, haha. Vi kan kalla den som är kvar för Blåis för den är alldeles blå. Blåis bara flyter omkring där inne i akvariumet, för att rengöringspumpen gör så att det blir strömt i vattnet, vilket gör att han inte orkar simma emot. Jag hällde i mat i akvariumet för en stund sedan, genast försökte Blåis att simma emot strömmen för att fånga maten, men han misslyckas hela tiden. Jag tycker jättesynd haha. Helt ensam och svag... Och hungrig också för den delen!


Här har vi stackars Blåis. Kan fiskar dö av ensamhet?
Underlater kan ju det iallafall.

Kommentarer
Postat av: lollo

hahahhah fan va hgemskt varför sänker ni inte strömmen lite

2009-09-02 @ 17:20:27
Postat av: sara

hahhahahahahahahahahahhahah, lollos kommentar gjorde min dag <3

2009-09-03 @ 12:31:58
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: my

hahahahahh asså pumpen går inte att sänka för den suger, och mamma vill att blåis ska dö! :(

2009-09-03 @ 16:21:06
URL: http://myparaply.blogg.se/
Postat av: wikman

ahhahahahhaahhahhahahhahhhhaahhahah

2009-09-15 @ 17:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0