DRICKER EN ENERGIDRICKA

i love to tjatt. tjatt is my lajf. lajf is a life. life is a good life. life is tjatting. to tjatt is najs. najs is my lajf. lajf is somtajms bajs. but lajf is godd. god is gr8.

Dagen började med att jag vaknade hos Emil. Tog bussen hem och senare kom Louise till min enkla boning. Vi cyklade hit och dit. Låg i hängmattan och filosoferade!

Sedan bar det av hem till mig, hade feeeszt på min balkong! De va förfest på min balkong! Jag var helt galen, jag brainstormade som aldrig förr och kom på dom bästa partylåtarna genom tiderna! Vill ni ha min lista är det bara att säga till! Sen blev vi galna och va tvungna att fixa oss sen åkte vi buss till Amanda där de va en till feeeeeeeszt. Vi röjde som attans och dansade och sjöng sen även några missöden som inte bör nämnas på denna respekterade blogg. Den är för fin för att veta vad som verkligen skedde sen. Helt galet. Sen drog vi vidare efter ytterligare missöden till FRAJP FRETTE!!!!!! Sitter här har precis knäckt en energidricka och chillar på den. Lajf asså.

HURTBULLAR ÄR VI 4 LAJF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TACK ALLA!


Frette söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0