Det var inte igår

Hej bloggen och förlåt för en superkass uppdatering, jag har haft annat för mig helt enkelt!

På lördag går iallafall det efterlängtade electropartyt av stapeln, och jag är supertaggad just nu, här och nu! Vet inte riktigt varför... Kanske det beror på att jag har varit på hur bra humör som helst hela dagen? Eller kanske att min kära vän Norrland fyller år idag? Jag träffade honom nu efter skolan och han var hur glad som helst! Fast det kanske inte är så konstigt att han var glad idag, det är ju trots allt hans 18:e födelsedag! Grattis på dig Norrland


Här är en bild från alla hjärtans dag hemma hos Natalie.
Det är Begoni, födelsedagsbarnet Norrland och jag!


Jag längtar supermycket tills jag fyller 18, vilket är om exakt 4 månader och 17 dagar! Jag är tjejen med koll, hahah! Nej, nu ska jag plugga! Vi hörs senare ikväll, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0