All I wanna do is BANG BANG BANG BANG

Har kollat på Slumdog Millionare hemma hos Kalle med Louise, Kalle och Begonia idag. Den var faktiskt jättebra, bättre än vad jag förväntat mig till och med. Men det kanske, bara kanske berodde på att jag nu såg hela filmen istället för att se små delar av den på indiska, haha! Begonia åkte hem för ett tag sen, och nu ligger Louise och Kalle och kollar på tv medans jag sitter här och håller er uppdaterade om mitt superroliga liv...

För ett tag sen laddade Louise upp en massa roliga bilder från P&L och andra roliga tillfällen i somras på sin bdb, och nu ska ni få se ett urval av dessa bilder. Enjoy it!


Från P&L. "Slurren e min, slurren e min!"


Från P&L. Louise äter kebab, mysigt! Dom där bak ser ut att ha mysigt dock haha!


Från P&L. Louise kör på en S-gubbe hahah!


Från P&L. Stackars Lahti däckade och blev offer för spritpennan!


Från P&L. Jag hade en väldigt snygg plåsterbränna... Eller?


Från P&L. Snea och jag slaggar, det är jobbigt att vara på festival...


Nu kommer bilder från andra tillfällen... Kjamiz haha.


En kväll hos Dragge. Louise spottar blåbär i mitt öra, hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0