Your such a smiling sweetheart

Gokväll. Jag ligger i min säng, lyssnar på The Kooks och ska alldeles snart resa mig upp och springa till köket för att göra min matlåda inför imorgon. The Kooks är förövrigt bra igen. Tjatade ju ut dom totalt månaderna innan P&L, för dom skulle ju spelat där. Men så blev inte fallet, de ställde ju som bekant in, och jag slutade lyssna på dom. MEN! Idag så drog jag in några låtar med dom i min Spotifylista, så they are back on track så att säga. My Gredemyr gillar detta. (y) Nu: Springa till köket och göra matlåda! Vi hörs imorrn, ciao!


Bjuder på en låt som säkerligen varit med förut, men den är bra så
why not lixom?

Kommentarer
Postat av: meg

Min är typ... grågrönbrun :D inte som din!

2009-10-13 @ 09:33:06
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0