Sista praktikdagen = CHECK!

Idag hade jag och Micha äntligen vår sista praktikdag på KappAhl i Jakobsbergs Centrum efter tre långa veckor. Som ni alla kanske redan vet så saknade jag skolan under praktiktiden, för tiderna var ju inte dom bästa direkt. Började oftast 10 och var då hemma efter 7 på kvällen. Inte okej... Fick en bunt med papper när vi slutade också. Där fanns bland annat vår utvärdering och jag kan säga att jag är riktigt nöjd med mina "betyg" eller vad man nu ska kalla det. Så då blev jag glad när jag såg det, haha. Vi fick också ett presenkort på 300 :- som jag ska sälja till min mamma så att jag får 300 i kontanter istället, för, KappAhl är inte riktigt min grej när det kommer till utbudet av kläder alltså. 

Tackar iallafall Micha för tre veckor med massor utav skratt och roligheter och slänger samtidigt in en bild på oss ifrån... januari? How ever, oldschool är det iallafall
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

My säg ingenting om tiderna gick upp klockan 8 och kom hem klockan nio :O ;)

2009-10-24 @ 18:10:02
Postat av: Anonym

tack själv ;D undra hur mycket godis vi har ätit hah! ;D

2009-10-25 @ 21:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0