Nu ska här uppdateras

Längesen jag skrev ett vettigt inlägg nu tycker jag, men usch vad man tappar lusten för att blogga när designen är ful. Det spelar ingen roll hur mycket man har på hjärtat eller hur mycket man vill skriva av sig. Det går helt enkelt inte med en ful design, haha.

Första dagen på praktiken på KappAhl i Jakan idag. Ska praktisera där i tre veckor framåt nu, så det gäller verkligen att hålla humöret uppe på dagarna och vara positiv. Det blir ju vad man gör det till, right? Haha det där har aldrig riktigt funkat för mig, brukar tappa modet efter ett tag om jag inte gillar någonting men nu ska jag verkligen försöka - annars kommer jag inte palla! Idag fick jag iallafall larma en himla massa varor och även hänga ut lite varor i butiken. Lunchade med mormor min och fick lite nya kläder samt betald lunch av henne. Snäll mormor jag har, va? Tack så mycket! Kommer alldeles säkert hålla er uppdaterade om hur det går för mig fortsättningsvis på praktiken, jag menar, det är ju där jag ska spendera all min tid mellan 10:00 och 18:00 nu i tre veckor. Hur ska jag klara detta? Positiv, var det ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0