Middag hos Wikman

Igår blev jag och Louise bjudna på middag hemma hos Wikman. Vi gjorde oss i ordning och kom dit vid kvart i sju-tiden. Hos Wikman var även Sara, Natta, Tom, Beshan, Fredrik och Jeppe. Senare kom även Celiné, Madde, Mt, Finne, Jonas och Kim. Det serverades tacos till middag, mycket gott var det. Efter maten blev det lite sanning och konka, dans och ritande på asfalt, haha. Vid en tid jag inte minns började alla klä på sig för att dra vidare till Anna's "hejdå-fest". Där var det inte så mycket drag, så efter en timme kanske så drar jag, Louise, Mt och Wikman hem till Wikman igen. Jag somnade på soffan där jag sen slaggade hela natten. Hur som helst, tack allihoppa för en trevlig kväll. Guld värt! Puss.


Här har vi honom, Alexander Wikman i egen hög person!


Kommentarer
Postat av: wikman

det är ju jag

2009-10-04 @ 21:03:12
URL: http://cockpunch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0