Jag? Klackskor? Sällan Stellan!

Jo men visst! Idag har jag traskat runt i ett par 9 cm höga klackar. Sure, 9 cm kanske inte låter så mycket för er men för mig som redan är 183 cm lång gör 9 cm ganska mycket. Det kändes iallafall asbra, jag var väldigt lång fast det var kul haha. Vll även påpeka att det var kilklackar och inte några stilettklackisar. Ovanligt ändå... My kan inte ha klackskor ju! Men idag hade jag faktiskt det! Tummen upp!


Här har vi dom. Det är min syrras än sålänge... Kanske borde köpa dom
av henne? Ja det låter bra! Vill också säga att webbkameran inte var snäll
mot pjucksen, för dom ser inte riktigt ut sådär. Snyggare in real life, så att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0