I like it soft, I like it wet, I like my makeup in a mess

Idag tog jag och mamma en promenix till Emelie för att jag skulle lämna hennes sandaler och min Ipodsladd, för den jäveln sitter på ett plan påväg till Turkiet nu. Lyckost! Efter vi varit hos Emelie gick jag och mamma förbi Louise (som förövrigt också flydde landet idag, fast till London) för att hämta min cykel, sen traskade vi hem igen. Sen dess har jag bara chillat och lyssnat på musik, duschat och sådär. Alldeles om en stund ska jag ta mig hem till Becko, och vad vi sen hittar på får vi se! Ha en trevlig lördagskväll sötisar, later! ♥



Update: Ska inte hem till Becko, utan ska hem till Snea och kolla på Körslaget med henne och Natta! Det blir mysigt, har inte träffat nån av dom på superlänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0