Good morning

Ida kom in klockan nio imorse och väckte mig för att berätta att hon skulle till mormor och att vi hade polacker i badrummet som fixade möglet i duschen. Kul, tänkte jag. Kunde iallafall inte somna om så jag la mig ner och fortsatte på min bok - Aldrig fucka upp. Läste ut den nyss och kan säga er att den var riktigt bra. Nu vill jag gå och duscha, men jag vet inte om man kan det när dom har sprutat medel på möglet... Det stinker klorin i hela lägenheten. Mysigt... Borde jag duscha ändå? Lite jobbigt om dom kommer tillbaka, dom har ju trots allt egen nyckel, och den ena polacken ropade på knagglig engelska att han var klar men att han skulle komma tillbaka... Hm, det här kräver ett samtal till mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0