Fix och trix, hit och dit!

Hejsan allihoppa. Det har varit en ganska stressig dag hittils. Jag, Louise och Becko har försökt komma överens om vart vi ska gå på bio. Så tillslut bestämde vi oss för Sergel men där fanns det bara dåliga platser klar, så Becko föreslog Heron City. Nackdelen med det är att det är en restid på 1 h och 10 min, plus att filmen inte börjar förrän 20:55... Så det tyckte Louise var lite jobbigt! Men nu har vi iallafall pratat allihoppa via telefon och bestämt att vi skall gå skilda vägar ikväll...

Det är inte riktigt så dramatiskt som det låter, haha. Jag och Becko ska åka till Heron och se Allt för min syster medans Louise hookade upp Jessica för att se en annan film på Sergel. Så alla är nöjda och glada och nu ska vi ha en riktigt rolig kväll, trots att vi inte är tillsammans. Men hey, det är en dag imorgon också, ellerhur?


Oops! Klockan är mycket, dags att dra till bussen! See ya'll later, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0