Femton gastar på död mans kista

Gokväll kära blogg! Kom hem från praktiken för ett tag sedan, och nu har jag precis ätit middag - rester från igår tyvärr, haha! Snart ska jag iallafall ställa mig och steka bacon samt koka pasta så att jag får nån lunch imorgon för att äta ute har jag verkligen inte råd med för tillfället. Gjorde inget nytt på praktiken idag, utan fortsatte att göra samma sysslor som igår vilket var att larma varor och hänga ut dom i butiken. Himlans svårt att lära sig vart allt ska hänga ska ni veta, men det börjar sätta sig nu faktiskt. Och idag när jag slutade kändes det som fredagseftermiddag, ni vet den där känslan man får när det är helg? Jo, men den varade ju inte länge när jag snabbt kom på att det visst bara är tisdag idag. KUL! Hur som helst så ska jag inte jobba på fredag för att jag ska på begravning, så det är bara två dagar kvar för mig denna vecka vilket är skönt!


Saknar att hänga med dom här tre i skolan! Hur ska jag klara mig
utan det i tre hela veckor? Tur att det finns helg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0