Det blev inte riktigt som vi tänkt oss...

Igår skulle ju jag och Becko på inspelningen av Parlamentet, men när vi anlände till tv4-huset så fick vi reda på att programmet spelas in i svt-huset som ligger en bra bit ifrån tv4-huset. Jag och Becko trodde inte att det var sant, men vi traskade iallafall iväg till bussen som enligt busschauffören skulle ta oss till vår destination. MEN vad busschauffören inte berättade var att bussen först skulle åka runt hela city typ. Vi var till och med på Västerbron...

När vi åkt buss i ett bra tag så började jag och Becko få lite smått panik med tanke på att inspelningen skulle börja när som helst... Sedan frågade en tjej som satt mitt emot oss på bussen vart vi skulle, och när vi sa det så sa hon att vi tagit rätt buss, fast åt fel håll. Varken Becko eller jag trodde våra öron... Vi hade alltså gjort samma misstag som häromkvällen när vi var på bio. Men det hela var ju ganska skrattretande, och tillslut struntade vi i inspelningen och drog oss in mot stan för att shoppa istället. Jag köpte ett par hängslen och ett armband, båda från H&M's herravdelning. Så det blev en härlig dag i stan trots Beckos och mitt lilla missöde! Men så kan det gå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0